Hülya ve Serap, Azra’ya karşı! - Elimi Bırakma 18. Bölüm


  • Am Vor 2 Monate

    Elimi BırakmaElimi Bırakma

    Dauer: 2:04

    Elimi Bırakma 18.Bölümde Neler Olacak?
    =============================================
    Azra’nın yanlış anlaşılma sonucu Cenk’e karşı yaşadığı hayal kırıklığı büyük bir yıkımın başlangıcı olur. Cansu’nun oyunları Çelen ailesinde karşılığını bularak, Azra’yı tahammülsüz bir noktaya getirir. Cenk ise tüm bu yanlış anlaşılmaları telafi etmek için Azra’nın gönlünü kazanmaya çalışır.
    Feride ise Azra’nın habersiz gidişine çok kırılmış olmasına rağmen ailesine karşı onu korumaya devam eder. Azra’nın gidişi Çelen ailesinde kimilerini üzerken kimilerini ise çok sevindirir.
    Mesut içine düştüğü tuzak yüzünden cinayet zanlısı olarak tutuklanır. Bu durum Hülya’nın da ciddi kararlar almasına neden olur.
    Azra uzun süredir yaşadığı olumsuzluklara karşı artık dayanamaz ve bir karar alır.
    Kanala Abone Olmak İçin
    bit.ly/usyapimaboneol
    =============================================
    Dizinin Künyesi
    Kanal: TRT1
    Yapım : Üs Yapım
    Oyuncular : Alp Navruz, Alina Boz, Dolunay Soysert, Cemre Gümeli, Seray Gözler Yeniay, Burak Tamdoğan, Gökçe Yanardağ, Ertuğrul Postoğlu, Ebru Aykaç, Batuhan Ekşi, İpek Filiz Yazıcı, Cemre Baysel, Emre Bey, Sueda Çil, Yıldırım Şimşek, Emre Ozan, Yiğit Kağan Yazıcı, Özgür Kaymak, Ercan Özdal,
    Yönetmen: Sadullah Celen
    Yapımcı: Süreyya Yaşar Önal
    "ELİMİ BIRAKMA" Sosyal Medya Adresleri
    =============================================
    Facebook : facebook.com/elimibirakmatv
    Twitter : twitter.com/elimibirakmatv
    Instagram : instagram.com/elimibirakmatv
    =======================================================
    Üs Yapım Hakkında
    Üs Yapım 2012 yılında Süreyya Önal tarafından kuruldu.
    Yapımdan post prodüksiyona kadar her aşamasını kendi bünyesinde tasarlamakta ve uygulamakta olan Üs Yapım,
    reality, talkshow, belgeseller ve drama alanında televizyon formatları hazırlamakta,
    Türkiye’nin önde gelen televizyon kanalları için içerik üretmektedir.
    =======================================================
    Üs Yapım Sosyal Medya Adresleri
    Facebook - facebook.com/UsYapimStudyo
    Twitter - twitter.com/UsYapimStudyo
    Instagram - instagram.com/usyapimstudyo/
    Üs Yapım Hakkında daha fazla bilgi için
    www.usyapim.com
    Üs Yapım İletişim
    www.usyapim.com/contact
    Kanala Abone Olmak İçin
    bit.ly/usyapimaboneol

    Üs Yapım  trt1  dizi  elimibirakma  elimi bırakma  elimi bırakma tanıtım  alina boz yeni dizi  alp navruz yeni dizi  elimi bırakma trt  elimi bırakma trt1  Alp Navruz  Alina Boz  Dolunay Soysert  Cemre Gümeli  Burak Tamdoğan  Batuhan Ekşi  Emre Bey  elimi birakma 18  elimi birakma 18 bolum  elimi birakma 18.bölüm  18.bölüm  elimi birakma son bölüm  elimi 18  birakma 18  elimi birakma alina  elimi birakma alp  elimi birakma azra  elimi birakma cenk  

Büşra Arnavut
Büşra Arnavut

Yani orjinali mükemmel olan diziyi nasıl şu hale getirdiniz sinirden saçımı başımı yolacam yaa

Vor 2 Monate
Marya Wexler
Marya Wexler

Azra yi üzmeyi birakin artik

Vor 2 Monate
Şulenur Bahçe
Şulenur Bahçe

Azranın bu kadar üstüne gelmeleri artık sıktı.

Vor 2 Monate
sweetboy king
sweetboy king

Yazik azraya ya

Vor 2 Monate
Khinuh Khikhi
Khinuh Khikhi

WiTh English subtitles please

Vor 2 Monate
Giurser Ealman
Giurser Ealman

Allah ikinizinde belyasini versin be.ne isteyosunuz bu kizdan

Vor 2 Monate
Demet Avşar
Demet Avşar

Babası öldürüldüğü ihtimalini kimse düşünmeden nasıl bu kıza hesap sorabilirler

Vor 2 Monate
Demet Avşar
Demet Avşar

Ne bu yaaa

Vor 2 Monate
Merve Terzi
Merve Terzi

Ya iyice ezik bi tip yaptınız kabak tadı verdi gerçekten izlerken insan sıkılıp başka kanala basıyor

Vor 2 Monate
Naiba Hasanova
Naiba Hasanova

Serap get gede cok cirkinlesir...

Vor 2 Monate
Nuriye Bozbey
Nuriye Bozbey

Birazda sumrunun gercek yüzünü görseniz kobragibi azraya saldıracğınıza

Vor 2 Monate
Esra Öztürk
Esra Öztürk

BunlAr komple mal ne istiyolar kızdan

Vor 2 Monate
FURKAN
FURKAN

Azraya yazik hepsi kiza cok fena yukleniyor ama Azra hakli Zaten soyle bir laf vardir DOGRU SOYLEYENİ 9 KOYDEN KOVARLAR

Vor 2 Monate
Matlab Leo
Matlab Leo

Dizini mahf etdiniz daha izlemiyorum bile.Bu neyaa hep kötuluk Azrayimi bulacak ?

Vor 2 Monate
Tuna Demir
Tuna Demir

şu kıza yaptıklarınız yetmedimi ya hala bağırıpçağırıyorlar topunuz gelin azra hakkınızdan gelicektir

Vor 2 Monate
Türk & Kore Dizileri
Türk & Kore Dizileri

Bu kısım gerçekten çok sinir bozucuydu, bir cadaloz fitili ateşledi, diğer iki cadaloz geldi kızcağızın üstüne geldi 😤😤 *_Elimi Bırakma'nın gelecek bölüm fotoğraf ve tüyoları için linkteki oynatma listemi takip edebilirsiniz: Kanalıma abone olmayı unutmayın._* 😊 http://www.youtube.com/playlist?list=PLuGL07VU1sXkf0sZRZVdTWsHavG7tS0Fr

Vor 2 Monate
Nisrin Altan
Nisrin Altan

Azra ne anlamayacak ?Serap salak sensin, azmi nasıl kandırdı seni hala Azra'yla dertli endasın , defol git o pislik hesabı sor aptal

Vor 2 Monate
Gulruh Abdul
Gulruh Abdul

Dört uyuz birleşmiş. Bır azraya karşı. İğrenç cadılar 👾🎃👽💀

Vor 2 Monate
Hacer Alkan
Hacer Alkan

Serapin bu dizide ne isi oldugunu anlasam zenginler hep boyle bos kafalimi

Vor 2 Monate
Neslihan Ceren
Neslihan Ceren

Üç cadı bir oldu azra'nın üstüne gidiyor😠😠😡

Vor 2 Monate
vahide A
vahide A

aaaa gerçekten dizide iyi karakter kalmadı haa ama iyi yani büyle

Vor 2 Monate
Marie-Belle Turk
Marie-Belle Turk

Of ya herkes Azra nefret ediyor 😑😑😑

Vor 2 Monate
Marta Lastra
Marta Lastra

😣😣👎👎👎👎

Vor 2 Monate
Adli Adil
Adli Adil

Bu nedir arkadaş nasil filim buya bi insan bu kadar masumken niye sürek li suçlanan o oluyo kim yaziyo bunuya hangi kafayla yaziyor acaba

Vor 2 Monate
_Azra_ _Cenk_
_Azra_ _Cenk_

Vallaha şu Hülyayı,Serapı,Sumruyu,Cansuyu benim elime vericeksiniz saçlarını başlarını yolucam😡😡😡😬😬😠😠Yetti bee

Vor 2 Monate
Almaz Mecidli
Almaz Mecidli

Her kes azranin uzerine dusur bele olmaz bir kimsede azranin tarafin tutsa

Vor 2 Monate
Qara Eliyev
Qara Eliyev

ya azraya yazik yapmayin böylè

Vor 2 Monate
Maritza Morales
Maritza Morales

Witches👿👿👿👿👿 both of them👿

Vor 2 Monate
indji indji
indji indji

Hiç yi degil bu dizi. Hepci azranin uzerine gidiyor. Bu ne. Ya rezilik. Siniz kizi koruyicak biri yokmu. Ya

Vor 2 Monate
indji indji
indji indji

Hiç yi degil bu dizi. Hepci azranin uzerine gidiyor. Bu ne. Ya rezilik. Siniz kizi koruyicak biri yokmu. Ya

Vor 2 Monate
Nuray Korkmaz
Nuray Korkmaz

Hayvanlardan korkan hayvan sevgisi olmayan aptal kız dizide bir fazlalık mutlu olmasını bile istemiyorum çirkef dişlek insanlArı sevmiyorlarki hayvanları sevseler..

Vor 2 Monate
ekmek parasi
ekmek parasi

Bence kadirin kardesi de ayni cansu gibiydi kendi kendine plotonik

Vor 2 Monate
ekmek parasi
ekmek parasi

Gercekten azra da cok pasif duruyor serap sanki kizin kötü gununde yaninda olmus gibi simdi aramasini bekliyor bunlar herseyde kendini haklı görüyor ya sinir oluyorum bu arada bu zenginler tv izlemezmi kardrsim hep ellerinde dergi 😁😁😁😁

Vor 2 Monate
Turkey World عالم تركيا
Turkey World عالم تركيا

Allahım neden herkes bu kıza düşman

Vor 2 Monate
Ben ‘im
Ben ‘im

Üfff yetti ama artik gercekten! Senarist tam bir psikopatmis yaa.. Hic mi güzel seyler olmaz yaaa...

Vor 2 Monate
Ramilə Abdullayeva
Ramilə Abdullayeva

Bu Serapi nə cirardim ifritədi hamisi hələ Hülyaya bak haminida öldürəndə odur mən başa düşmürəm ee Feridə xanum hara baxir Azranin başın iş acib dayanib kənarda durub

Vor 2 Monate
Nuray Korkmaz
Nuray Korkmaz

Sumru kocanı öldürdün çetıni öldürdün şimdi eski kocanıda azmi salağına öldürteceksin..tam potansiyel kartillllsinnn çok kötüsün sen ...azra evi terk ettigin iyi oldu şu şeker karısının malınıda iade et baban katilini aramaya devam et..azra gittigine serap çok sevindi biyerlerini kınalasın beyinsiz karı azmiye şirketi kaptıran cahil aptal işleri güçleri azrayla ugraşmak ugraşacak bi haltında kalmadı....

Vor 2 Monate
Gunay Yashar
Gunay Yashar

Ya Hulya sen kimi kandiriyorsun acaba? Planlari kuran sen Kocandan kurtulmak isteyen sen, showunu kime gosteriyorsun acaba??? Ya her kes dushmush Azranin ustune, yetimin ahi kotu olur, Allah dan korkunyaa,

Vor 2 Monate
Hasan BİLGİÇ
Hasan BİLGİÇ

Senaristler yanlış yolda. Böyle yazmaya devam ederlerse yakında reytingler taban yapar. Bir insanın karşısına hep bu kadar kötüler mi denk gelir. Üç kağıtçısı, hırsızı, arsızı. Hele sumru ve serap'ı yazanlar ne içip yazıyor anlamıyorum.

Vor 2 Monate
Beren Şen
Beren Şen

Aynen ben 3 bölümdür izlemiyorum artık sıkmaya başladı

Vor 2 Monate
Gunay Yashar
Gunay Yashar

Hasan BİLGİÇ aynen ... Ya dizi gitdikce sinir olmaya bashliyor

Vor 2 Monate
SimpleDrawingsForKids Kids
SimpleDrawingsForKids Kids

Yaa bu hülya ve zeynep azra ne istiyorun anlamiyorum yaaa😤😤😤😤😤😤😤😵uff bunlar azra rahat birakmican 😒😒😒

Vor 2 Monate
Elfa Gzad
Elfa Gzad

Elimi birakma benim icin bitmistir.Bu ne ya herkes kizin ustune geliyor.Bagir cagir noluyoruz?bu serap kim allah askina?dis kapinin dis mandali.

Vor 2 Monate
باسمية باسمية
باسمية باسمية

!!ترجمه💔🤦♀️

Vor 2 Monate
Eylül Kayatürk
Eylül Kayatürk

Öfff herkesin her şeyden Azra'yı sorumlu tutması ve Azra'nın sürekli ağlak suratla gezmesi artık can sıkmaya başladı. İbre biraz da Azra'ya dönse biraz da o haklı çıksa ve yüzü gülse artık...

Vor 2 Monate
Elfa Gzad
Elfa Gzad

Eylül Kayatürk aynen

Vor 2 Monate
Andjela Krstonijevic
Andjela Krstonijevic

Azra ❤❤❤

Vor 2 Monate
Esel Esel
Esel Esel

Belki de Cetini Hulya kendisi oldurtdu.Mesutdan kurtulmak icin. Azranin babasini da Sumru. Senaryo yazdim😁

Vor 2 Monate
Daday isi
Daday isi

Bu serap kendini ne zannediyo ya qıcık şey

Vor 2 Monate
Daday isi
Daday isi

+Ece Seçkin naapalim artık olacak dizide bu, ama sonuna dek elimi bırakma ni izliyoruz ♥

Vor 2 Monate
Ece Seçkin
Ece Seçkin

+Daday isi Cansu, serap, azraya kiskiran zehlem gedir

Vor 2 Monate
Daday isi
Daday isi

+Ece Seçkin evet yaa bilmiyorki Azra yok cansu ikiyüzlü

Vor 2 Monate
Ece Seçkin
Ece Seçkin

Duz deyirsiniz, serap Cox pis biri

Vor 2 Monate

Nächstes Video

Elimi Bırakma 18. Bölüm

2:41:10

Elimi Bırakma 18. Bölüm

Elimi Bırakma

Aufrufe 1 600 000

Kiralık Aşk 16. Bölüm - Hayır Çıkamazsın

01:45

FIX YOUR TINDER PROFILES! (YIAY #462)

9:35

FIX YOUR TINDER PROFILES! (YIAY #462)

jacksfilms

Aufrufe 982 868

Controla 🎮 - Brytiago & Anuel AA

3:31

Controla 🎮 - Brytiago & Anuel AA

Brytiago Cartel Records

Aufrufe 7 174 490

Hayat beklemez! - Elimi Bırakma 29. Bölüm

03:27

Hesaplaşma günü... - Elimi Bırakma 28. Bölüm

05:51

Her şeye rağmen… - Elimi Bırakma 29. Bölüm

04:58

Top 10 Cartoon Characters Hated For Stupid Reasons

11:02

My Boyfriend Is A Vampire - [Parody]

12:09

VELVET BUZZSAW (2019) Ending Explained

20:06

St. Valentine's Day Massacre  (1929)

5:59

St. Valentine's Day Massacre (1929)

Simple History

Aufrufe 639 958